Geoblog.pl    kraosk    Podróże    Kraków    Spacer po Starym Mieście

Spacer po Starym Mieście

Polska, Kraków

Po zejściu z Wawelu idziemy najpierw wzdłuż Wisły,a potem ulicą Grodzką w kierunku rynku.Po drodze wstępujemy do kilku kościołów jednak prawie we wszystkich jest zakaz robienia zdjęć.Na rynku jak zawsze tłumy,obchodzimy go dookoła wstępujemy także do Kościoła Mariackego.Potem spacerujemy jeszcze uliczkami i wchodzimy na Mały Rynek.Po chwili decydujemy kierować się już w stronę samochodu.Nie wracamy już Grodzką,postanawiamy odetchnąć od tłumów.Trasa wiedzie nas spokojnymi ulicami,a także przez piękne jesienne Planty-park który otacza Stare Miasto.Po paru minutach dochodzimy do auta.Zadowoleni i pełni wrażeń wyjeżadamy z dawnej stolicy Polski.Jednak obiecujemy sobie że tam wrócimy.Mimo iż nie była to moja pierwsza wizyta w tym mieście to zawsze odkrywam tam coś nowego i pięknego.Przy bramkach na autostradę spotykamy dosyć sporą kolejkę.Po ok 20 czekania nadchodzi jednak nasza kolej.