Geoblog.pl    kraosk    Podróże    Portugalia i Hiszpania 2013    Zwiedzanie Porto-najpiękniejszego miasta Portugalii

Zwiedzanie Porto-najpiękniejszego miasta Portugalii

Portugal
Portugal, Porto

Po ok 1,5h jazdy docieramy do Porto.Już na początku miasto robi na nas ogromne wrażenie.Najpierw jedziemy do Villa Nova de Gaia-pięknej dzielnicy położonej dokładnie nad brzegiem Douro wis a wis starówki w Porto.Idziemy do piwnic winnych w których dojrzewa wino Porto.Następnie mamy czas wolny.Siadamy w kanjpce z widokiem na stare miasto.Po zbiórce jedziemy już do samego centrum miasta.Odbywamy wspaniałą wędrówkę po przepięknych miejscach.Odwiedziliśmy min.piękny monumentalny plac miasta,dworzec udekorowany azulejos,katedrę,wąskie uliczki,Cais de Ribeira najpiękniejsze miejsce w całym mieście nad samą rzeką oraz wiele innych pięknych miejsc.Podczas czasu wolnego indywidualnie idziemy do zachwalanego przez przewodniczkę kościoła franciszkanów.Wszystkim polecam to miejsce jest to jeden z najpiękniejszych kościołów w Europie jego piękne zdobienia na długo zostaną wam w pamięci.Niestety nie można tam robić zdjęć.Warto wydać te kilka euro i wejść do środka-na pewno nie pożałujecie.
Po zwiedzeniu centrum jedziemy do hotelu położonego na przedmieściach miasta.Przewodniczka informuje nas iż w pobliżu znajduje się ocean.Po kolacji idziemy na plaże podziwiać zachód słóńca naprawde polecam.