Geoblog.pl    kraosk    Podróże    Kraków    Sanktuarium Miłosierdzia Bożego.

Sanktuarium Miłosierdzia Bożego.

Polska, Kraków

Pierwszym punktem naszej wycieczki do Krakowa,była msza w Sanktuarium Miłosierdzia Bożego.Po przyjeździe na miejsce okazało się żę parking pod samą bazyliką jest zajęty,zatem musieliśmy pojechać na drugi większy parking za parkowanie trzeba dać jakąkolwiek ofiarę na utrzymanie sanktuarium.W bazylice siadamy na balkonie przez co mamy ładny widok na wnętrze kościoła.
Po mszy idziemy do kościółka gdzie znajduje się słynny obraz Jezu Ufam Tobie oraz grób św Faustyny.
Po modlitwie idziemy na wieżę bazyliki.Nie ma tam oficjalnych biletów ,ale jest obowiązek dania ofiary o dowolnej kwocie.By znaleźć się na punkcie widokowym mamy dwie opcje:wjazd windą lub wejście schodami.Wybieramy pierwszą opcje i po chwili jesteśmy na bardzo wysokim punkcie widokowym.Niestety jest słaba widoczność.Dodatkowo widok jest przez szybę co utrudnia zrobienie dobrego zdjęcia.Po zjechaniu powoli kierujemy się na parking do samochodu.